Termeni și condiții de utilizare

1.  DEFINITII SI TERMENI

 BayMagic – este denumirea comerciala a S.C. BAY MAGIC S.R.L. , persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Craiova, Strada Popescu Voitesti nr. 10, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/1901/2014, cod unic de inregistrare fiscala 33882778 si IBAN-ul RO74RNCB0140144425080001

Vanzator – BAY MAGIC.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre BAY MAGIC (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre BAY MAGIC si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.baymagic.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre BAY MAGIC, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie (unde este cazul) emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULU

3.1. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;

3.2. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

3.3. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta la adresele mentionate la sectiunea "contact".
Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. BAY MAGIC poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. 

4.2. BAY MAGIC va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

 

5.  POLITICA DE VANZARE ONLINE

5.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate BAY MAGIC isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel BAY MAGIC. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al BAY MAGIC, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

5.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

5.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, BAY MAGIC isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

5.4. BAY MAGIC poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care BAY MAGIC are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

5.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

5.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electornice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii BAY MAGIC.

5.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

5.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui  Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

6.1. Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la vanzator.

6.2. De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt proprietatea S.C. BAY MAGIC S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

 

7. CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

Toate documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre cumparator vanzatorului, vor ramane in proprietatea vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.
Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.

 

8. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, vanzatorul este obligat sa anunte cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.
Cumparatorul nu va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la vanzator doar in cazul neindeplinirii totale din partea vanzatorului a executarii contractului in conformitate cu termenele stabilite, iar aceste conditiii nu se aplica si in cazul in care cumparatorul renunta la comanda facuta.
In cazul in care cumparatorul intarzie plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

 

9. FACTURARE – PLATI

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.baymagic.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

9.4. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de BAY MAGIC, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

9.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre BAY MAGIC in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

9.6. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@baymagic.ro.

 

10. RISCURI SI RESPONSABILITATI

10.1. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
10.2. Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de vanzator si cumparator diferit, vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu bunurile si serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare bunurilor si serviciile pe teritoriul Romaniei.

 

11. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda.
In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile.
De asemenea, cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 10 zile din momentul receptionarii lor, doar pentru cazurile mentionate mai sus.

 

12. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

 

13. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

15. INFORMATII PRIVIND DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.


Copyright 2014-2015 | S.C. BAY MAGIC S.R.L. | All Rights Reserved